Posted by Big's G

Tempat : auditorium Utama
Masa : 12 pm

huh!!.. one more step in my life..

pegi bersajak in front 100 pop..

tak penah di buat seumur hidup..

tetiba rasa nk cuba...

walaupun kelam kabut.... tapi aku baca jugak..ihihih..

bkn saje nak cuba.. tepikir nak didik owang nnti..

so.. aku kena cuba dulu....

sekang nak cuba jadi MC plak...

kalo de peluang... nak try le....

dulu penah try.,... sekali suara tak klasik..

ihihhi.. kureng yakin sekejap....

tapi takpe.. kan ku cuba di lain masa.... harap2 de peluang...

banyk lagi benda ni wat ni... yg lom penah aku cuba...

insyaallah.. peluang bakal tiba... masa dan waktu yang menentukan...

.. offer panel forum byk dah.. tapi aku selalu tolak... biasa la.. penyakit biasa...

takot takde idea.... tapi takpe.. sifu dah ajo.. "anggap je kat depan kita tu. owang yg tak tau pape.."

so.. ni aku pegang kalo nak wat pape pun..:),

wat mase ni.. fear of session, worries etika..., muasabah diri.. makin jauh je rasa ngan yg satu..

-till then.. hope Nur will come.. AmiNnN..

video yg selalu memotivasikan aku..

This entry was posted on Thursday, April 30, 2009 at 4:39 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 Komen

Post a Comment